Gmail
|
Používá vyhledávací technologií Googlu, podporou práce offline,
vlastními e-mailovými adresami a spoustou dalšího.
|
- Vyberte e-mailovou adresu, která odpovídá názvu nebo webové adrese vaší firmy: jmeno@domena.cz
- E-mail funguje nativně v oblíbených mobilních telefonech, jako jsou Android, iPhone, BlackBerry a Windows Phone. Umožňuje přijímat a odesílat e-maily v libovolném zařízení s webovým prohlížečem.
- Aplikace Offline Google Mail pro prohlížeč Chrome umožňuje číst a psát e-maily bez internetového připojení. Vytvořené zprávy budou odeslány a vaše schránka bude synchronizována při dalším připojení k internetu.
- Pokud vám někdo jiný pomáhá spravovat vaši doručenou poštu, můžete to ještě více usnadnit delegováním vašich e-mailů na danou osobu. Tím umožníte jinému uživateli číst, odesílat a mazat zprávy vaším jménem.
- Snadné vyhledávání a třídění e-mailových zpráv.
- Možnost vytváření aliasů pro skupiny, nebo zákazníky
Kalendář
|
Snadné plánování schůzek v časech, které se hodí všem, připomínání schůzek a sdílení kalendáře.
|
- Plánování rozvrhů, vytváření pozvánek
- Kalendář Google usnadňuje plánování událostí a může pomocí e-mailu automaticky rozesílat pozvánky a sledovat potvrzení.
- Můžete synchronizovat vestavěný kalendář v oblíbených mobilních telefonech (například Android nebo iPhone) s Kalendářem Google, nebo přistupovat do svého kalendáře z libovolného zařízení s webovým prohlížečem.
- Pokud vám někdo jiný pomáhá spravovat váš kalendář, můžete to ještě více usnadnit delegováním přístupu na danou osobu. Tím umožníte jinému uživateli vytvářet události, odpovídat na pozvánky a spravovat váš plán.
- Zobrazování aktuální dostupnosti lidí, s nimiž nejvíce spolupracujete. Budete tak vědět, kdo je k dispozici pro krátký hovor či chat a kdo má právě schůzku.
Disk
|
Diskem Google můžete soubory jednoduše sdílet a mít k nim přístup odkudkoli.
|
- Sdílet videa nahraná na vyučovacích lekcích
- Definovat přístupy pro vybrané skupiny
- Sdílení dat v rámci pracovního týmu nebo zákazníky
- Automatická synchronizace vybrané složky na lokálním PC s úložištěm Google Disk
- Do začátku má každý váš uživatel úložný prostor o velikosti až 30 GB.
- Potřebujete víc ? Administrátoři mohou centrálně zakoupit a spravovat až 16 TB (Ano, to je 16 000 GB!) dalšího úložiště pro každého uživatele.
- Březen 2014 - Cena za 100 GB 1,99€ , 1TB 9,99€ - měsíčně
Dokumenty, Tabulky
|
Vytvářet a sdílet dokumenty a spolupracovat na nich s celým týmem můžete v reálném čase.
Rychlejší správa tabulkových dat s grafy, které lze upravovat jedním kliknutím, a s komentáři ve stylu webových diskuzí..
|
- Editovat a vytvářet dokumenty bez potřeby instalace Microsoft Office, uspoření nákladů na licence
- Pokud MS Office využíváte lze velice jednoduše synchronizovat a sdílet dokumenty, tabulky a prezentace přímo z Microsoft Office pomocí aplikace Google Cloud Connect for Microsoft Office.
- Dokumenty se automaticky ukládají, vždy se vytváří záznam o změnách dokumentu a lze se vrátit vždy zpět. Můžete mít přehled o všech změnách, které váš tým provedl v jednotlivých dokumentech.
- Spolupráce týmu na dokumentu v jeden okamžik. Lze jednoduše reagovat pomocí komentářů na vytvořené změny.
- Jednoduché přidělování oprávnění přístupu k dokumentům v rámci celé firmy.
- Přidělování oprávnění lze definovat pro kohokoliv, pro skupinu nebo jednotlivce.
- Jednoduché zveřejňování dokumentů, tabulek na Internetu.
- Sdílení pomocí služeb jako je Facebook, Google+ , atd.
- Vyhledávání uvnitř všech dokumentů a tabulek. Už nemusíte myslet na to, do které složky jste který dokument vložili. Díky rychlému vyhledávání od společnosti Google najdete přesně to, co hledáte. Můžete prohledávat obsah, který jste vytvořili, a dokumenty, které jsou s vámi sdíleny.
- Vytváření internetových formulářů pro průzkumy a dotazníky, bez potřeby znalosti programování.
- Dokumenty lze obohatit o kresby nebo vložené obrázky.
- Tisknout lze odkudkoliv pomocí služby Google Cloud Print, přímo z webového prohlížeče nebo i z mobilního telefonu či tabletu.
- Export - V případě potřeby můžete kterékoli ze svých dokumentů snadno stáhnout v běžných formátech pro text, tabulky, prezentace a kresby, nebo je exportovat do souborů PDF na svůj pevný disk.
- Lze snadno importovat vaše stávající soubory a převést je z nejběžnějších textových, tabulkových a prezentačních formátů, abyste je mohli upravovat a sdílet.
- Pokud importujete oskenované dokumenty nebo PDF soubory, můžete zvolit Optické rozpoznávání znaků (OCR), a dokument se pak stává editovatelný.
- Tabulky Google obsahují velké množství vestavěných funkcí pro všechny očekávané standardní finanční, statistické, matematické a databázové operace a dále několik jedinečných funkcí, jež umožňují používat data přímo z webu.
- Pomocí vlastních stylů, které vám umožní definovat výchozí styly pro nadpisy, podnadpisy, text a další položky, můžete ve svých dokumentech snadno nastavit konzistentní formátování.
|
|
Hangouts vám přináší online videohovory přímo do vašeho notebooku, mobilu nebo tabletu. Stačí jedno kliknutí a můžete se setkat tváří v tvář až s 15 kolegy nebo klienty, kteří se nacházejí kdekoli na světě
|
- Hangouts jsou plně propojeny s produktivními aplikacemi od společnosti Google, takže se přizpůsobí Vašemu způsobu práce.
- Hangout tak můžete snadno naplánovat ze svého kalendáře, nebo přímo zahájit z vaší doručené pošty.
- Během schůzky můžete z Disku Google přidat dokument a v reálném čase v něm spolu s ostatními kolegy dělat změny.
- Nezáleží na tom, jestli pracujete s globálním týmem, nebo právě vedete pohovor s novým kandidátem.
- Hangouts vám umožní spojit se s dalšími lidmi, aniž byste museli trávit čas cestováním, nebo investovat do speciálního hardwaru. Je to skoro, jako byste spolu seděli ve stejné místnosti.
Weby - Sites
|
Můžete vytvářet veřejné firemní nebo interní projektové weby, aniž byste museli vědět jak se programují webové stránky. Je to snadné jako psaní dokumentu. A abyste ušetřili ještě více času, můžete si vybrat ze stovek předem připravených šablon.
|
- Úspora za Web hosting.
- Libovolný počet webových prezentací.
- Weby Google poskytují spoustu úložného prostoru. Vaše společnost získá pro soubory kvótu 10 GB a dalších 500 MB za každého uživatele ve společnosti. Dokumenty, kalendáře a videa vložené z Dokumentů Google se do této kvóty nepočítají.
- Vše na jednom místě. Možnost sdílet vytvořené dokumenty v G Suite.
- Pomocí týmového webu můžete uspořádat vše od kalendářů až po dokumenty, prezentace a videa. Integrované vyhledávání Google umožňuje snadno najít přesně to, co hledáte.
- Kliknutím na tlačítko můžete svůj web sdílet s vaším týmem, s celou firmou nebo dokonce i se zákazníkem nebo partnerem. Můžete ovládat, kdo může váš web zobrazit a kdo jej může upravovat. Tato nastavení je možné kdykoli později upravit
- Weby Google používají intuitivní editor pro vytváření a aktualizace webů, takže vše je jednoduché jako psaní dokumentu. Můžete vkládat všechny typy gadgetů – dokumenty, videa, obrázky, sdílené kalendáře a další.
- Weby Google vám umožňují nastavit různé přístupové seznamy pro různé stránky každého webu. S jejich pomocí můžete umožnit partnerovi nebo dodavateli zobrazení pouze relevantní části vašeho projektového webu nebo vytvořit celý intranet vaší firmy se správným přístupem pro každé oddělení
- Weby Google zahrnují funkce pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti, jako jsou šifrovaná spojení se servery Google, ukládání souborů v reálném čase, souběžně replikované úložiště webů, integrované obnovení po havárii a ovládací prvky pro jemně odstupňované sdílení, které vám umožní sdílet práci s těmi správnými osobami.
- Projektové a týmové weby jsou užitečné pouze za předpokladu, že hledané informace je možné najít. Při použití integrovaného vyhledávače Google je vyhledání požadovaných stránek jednoduché a rychlé
Prezentace
|
Můžete společně vytvářet prezentace, vkládat videa a už nikdy se nemusíte starat o mačkání tlačítka Uložit
|
- Příprava a uchovávání studijních materiálů na jednom místě.
- Jednoduché sdílení a archivace.
- Prezentaci lze spustit vzdáleně a pozvaní hosté mohou sledovat průběh prezentace. Slide prezentace mění lektor a všichni účastníci tuto změnu vidí. Poslech prezentace může být uskutečněno pomocí služby Hangout.
Sejf
|
Přidejte si do G Suite služby archivace a vyhledávání v elektronických dokumentech.
Služba Sejf je volitelná. Přidává možnosti archivace, vyhledávání v elektronických dokumentech a řízení informací |
- Blokování z důvodu soudního sporu . Můžete u uživatelů podle potřeby nastavit blokování z důvodu soudního sporu. Jestliže je nastaveno blokování, nemohou uživatelé mazat e-maily a chatové zprávy.
- Jediný archiv pro e-maily a chatové zprávy, ve kterém jsou data přímo spravována. Zásady řízení jsou aplikovány přímo na úložiště dat, což eliminuje potřebu duplicitních dat v samostatném archivu a pomáhá snižovat rizika spojená s přesouváním a poškozením dat. Robustní kontrolní záznam poskytuje úplný přehled o celém archivu.
- Uchovávání firemních dokumentů. Zásady uchovávání e-mailu a chatu umožňují firmám definovat standardní zásady uchovávání pro Gmail a chatové zprávy. Na konci období uchovávání zprávy se automaticky stanoví zajištění souladu se zásadami uchovávání. Automatický proces zajišťuje, že žádná data blokovaná z důvodu soudního sporu nejsou smazána, a snižuje riziko poškození a nedodržení souladu. Blokování zpráv pomáhá zajistit, aby e-maily a chatové zprávy byly i po uplynutí standardního období uchovávání zachovány pro právní záležitosti nebo vyšetřování.
- Nástroje pro vyhledávání v elektronických dokumentech umožňují oprávněným uživatelům prohledávat archiv dat, která mohou být relevantní pro určitou záležitost nebo vyšetřování. Vyhledávací algoritmy společnosti Google mohou prohledávat v archivu velké množství e-mailů z celé domény a rychle vracet výsledky. Z výsledků vyhledávání mohou oprávnění uživatelé definovat a spravovat kolekce výsledků vyhledávání zpráv a spolupracovat s ostatními na jejich správě. E-maily lze z archivu exportovat k další kontrole a zpracování.
- Audity - Můžete nechat vytvořit zprávy o aktivitě uživatelů a akcích v archivu. Zobrazí se vyhledávání, zobrazení zpráv, exporty a další položky.
- Export - Můžete určité e-maily a chatové zprávy exportovat do standardních formátů pro další zpracování a kontrolu.
|